vineri, 16 octombrie 2009

De la dinozauri la ......."dragonizauri"


In timp ce stateam "frumos si cuminte" in banca mea la ora de engleza ,am deschis cartea si m-am uitat bineinteles la ce era mai atragator (poze).Mi-a atras atentia o poza cu un dragon si atunci mi-a venit o idee,daca dragonii chiar au existat,daca nu chiar toti dinozaurii disparusera.Cum se leaga aceste 2 idei?Simplu.Dragonii reprezinta de fapt dinozauri mai tarzii.Ei sunt relatati in aproape fiecare poveste,mit ca fiare insetate de sange(nocive) si automat periculoase,si daca astia ar fi dinozauri (supravietuitori ai cataclismelor )carnivori=> unele mituri ar putea fi adevarate,dar totusi nimeni nu si-a pus niciodata intrebarea asta...De unde provin dragonii.

Poate se trag din dinozauri?Aceasta intrebare ramane fara raspuns deoarece omenirea se confrunta in prezent cu alte probleme,cum ar fi existenta,studii despre cate chestii mancam sau evolutia in robotica sau incalzirea globala sau criza economica care afecteaza ,,clasa de jos".Nu mi se pare corect acest lucru insa nu sta in puterea noastra sa schimbam lucrurile ,ci in puterea unor parlamentari competenti care din pacate nu exista ,care precum spunea un prieten de-al meu Sovarel Theodor trebuie sa faca un lucru periculos in Romania:sa gandeasca.Oare pot avea unii un creier mai plin de inteligenta ca un "dragonizaur", ramane de vazut!

2 comentarii:

  1. Prietene, clasa de jos nu este reprezentată nici pe departe de bugetari !
    Ai cam încurcat borcanele sau te-ai uitat prea mult (adică mai mult decât deloc!) la televizor !
    Ia zi-i tu lu' madam' Bahnă sau lu' madam' Croitoru... nu ştiu cu care dintre ele faci engleza că fac parte din clasa de jos... vezi ce fel reacţionează !
    Faptul că profesorii (şi ei ca şi medicii şi parlamentarii fiind tot bugetari) sunt nemulţumiţi de salarii, nu înseamnă că sunt din clasa de jos... ci înseamnă că sunt prea sus !

    RăspundeţiȘtergere
  2. Inteleg si am schimbat acea idee!Multumesc pentru sesizare!

    RăspundeţiȘtergere